Zoeken in deze blog

woensdag 1 maart 2017

Bakken op de plaat

Ik voelde inspiratie opborrelen dus ik heb een nieuw recept getest.

In eerste instantie leek het deeg erg droog, klein scheutje water toegevoegd
terwijl de machine aan het kneden was en toen zag ik gelijk al aan het deeg
dat het helemaal goed zou komen!

Wat het precies is blijft nog even een geheimpje... Ik wil dit gaan bakken tijdens
de Workshops!






Wil jij ook zelf brood bakken maar lukt het niet? Of wil je wat hulp hierbij?

Dat kan! Na het volgen van mijn 2,5 uur durende Broodbak Workshop
kun je gegarandeerd zelfstandig thuis broodbakken!

Klik op onderstaande link voor de Agenda.

http://www.supersaas.nl/schedule/Leonie's_Brood/Broodbak_Workshop

Of bel 06-18.94.87.99 of email naar: leoniesbrood@gmail.com
voor meer informatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen